II კლასი
VIკლასი
მეხუთე კლასი
VIკლასი
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
წერა
|
ორთოგრაფიული და გრამატიკული შეცდომების რიცხვი ნაწერში მრავალია, აზრი ბუნდოვანია.
|
წერის დროს ორთოგრაფიული და გრამატიკული შეცდომების რიცხვი მცირეა, აზრი გასაგებია
|
შინაარსობრივად გამართულია, აქვს უმნიშვნელოვანესი შეცდომა
|
წერს ორთოგრაფიული სიზუსტით გრამატიკული წესების დაცვით. აზრი მკაფიო და გასაგებია.
|
კითხვა
|
ვერ კითხულობს გამართულად, ვერ იცავს ინტონაციას.
|
კითხულობს ხარვეზებით ცდილობს ჰქონდეს სწორი ინტონაცია.
|
უმეტესად კითხულობს გამართულად სწორი ინტონაციით.
|
კითხულობს გამართულად და გაბმულად სწორი ინტონაციით
|
მოსმენა
|
უჭირს, ან ვერგებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს
|
საშუალოდ გებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს,ინგლისურ ენოვან ინფორმაციას.
|
კარგად იგებს ინსტრუქციებს
|
თავისუფლად შეუძლია გაიგოს მასწ. ინსტრუქციები
|
საშინაო დავალება
|
მოუმზადებელია, არა აქვს წერითი დავალება სწორად შესრულებული
|
მასალას გადმოსცემს ხარვეზებით. წერითი დავალება არა აქვს დასრულებული.
|
მომზადებულია საშ.დავალება მაგრამ არ არის კარგი ნაწერი.
|
დავალება აქვს სრულად და მკაფიოდ
|
მეხუთე კლასი
სამოდელო გაკვეთილის გეგმა 1
გაკვეთილის რეფლექსია
გაკვეთილის რეფლექსია
No comments:
Post a Comment