პორტფოლიოს გვერდები

გაკვეთილის გეგმები

II კლასი
 

VIკლას


                                                              შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
წერა
ორთოგრაფიული და გრამატიკული შეცდომების რიცხვი ნაწერში მრავალია, აზრი ბუნდოვანია.
წერის დროს ორთოგრაფიული და გრამატიკული შეცდომების რიცხვი მცირეა, აზრი გასაგებია
შინაარსობრივად გამართულია, აქვს უმნიშვნელოვანესი შეცდომა
წერს ორთოგრაფიული სიზუსტით გრამატიკული წესების დაცვით. აზრი მკაფიო და გასაგებია.
კითხვა
ვერ კითხულობს გამართულად, ვერ იცავს ინტონაციას.
კითხულობს ხარვეზებით ცდილობს ჰქონდეს სწორი ინტონაცია.
უმეტესად კითხულობს გამართულად სწორი ინტონაციით.
კითხულობს გამართულად და გაბმულად სწორი ინტონაციით
მოსმენა
უჭირს, ან ვერგებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს
საშუალოდ გებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს,ინგლისურ ენოვან ინფორმაციას.
კარგად  იგებს ინსტრუქციებს
თავისუფლად შეუძლია გაიგოს მასწ. ინსტრუქციები
საშინაო დავალება
მოუმზადებელია, არა აქვს წერითი დავალება სწორად შესრულებული
მასალას გადმოსცემს ხარვეზებით. წერითი დავალება არა აქვს დასრულებული.
მომზადებულია საშ.დავალება მაგრამ არ არის კარგი ნაწერი.
დავალება აქვს სრულად და მკფიოდ

მეხუთე კლასი
სამოდელო გაკვეთილის გეგმა 1 
გაკვეთილის რეფლექსია
გაკვეთილის რეფლექსია




No comments:

Post a Comment